Duktig Zawrah

Jag har varit en duktig Zara i två dagar nu :D Igår klarade jag mig helt själv med en bok, gjorde även mat, och hjälpte mor bära in ved och bänkar och bord :D

Och idag gick jag upp 8, fixade och åkte in till laholm där min kära Joel stod med frukost till mig :D På nästa buss till halmstad direkt in på baken, sätta in pengar, apoteket och sedan började shoppingen, sen kom kära Ninni in och då djävlar blev det shopping som heter duga xD haha klockan 3 tog vi bussen hem. Där jag även idag hjälpte till att bära in ved, och inte bara det, bar ner det i källaren med, 2h, sen fick pappa ta de sista gångarna xD Sen kom Syster hem och färgade håret på mig, så nu är det riiktigt mysigt rött :) och nu sitter vi här jag och Joel och data nördar oss :D Nu ska jag snart måla naglarna sedan blir det fiilm :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0