One week to go

Hej hallå, idag är det bara en vecka kvar till julafton! :D woho ^^
Blev ingen skola för mig idag heller, började inte förrens halv11 och jag trodde jag skulle vara på sjukhuset 10, men skulle visst vara där 11, men mamma var på eourostop, och jag kunde få skjuts hem direkt, avbokade min tid och hade en mor&dotter stund <3 köpt julklappar till mig själv för mormors pengar (dvs det blir inslaget och jag får öppna det om en vecka)

Imon, julavslutning, YEY ^^ som jag missar :/ Ska vara hos tandreglerningen 10.40 så drar till skolan för att säga god jul till alla, sen drar jag typ ;o MEN VAD HÄNDER SEN PÅ KVÄLLEN?! Jag är lite sugen på Mariette på B&B alltså shit, men har man ngn att gå med liksom? MIn klass ska ha middag, men jag är inte så sugen, kostar 50 :- typ.. och vem betalar 50:- för att må kasst? Så som jag ofta gör i min klass omgivning typ ;o Nej hellre Mariette eller någon annan härlig fest :D Någon som vet ngt? ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0