Vad händer sen?

Asså nu har fundersamma Zara kommit fram igen..
Jag funderar på detta angående vänner, man är liksom jätte tajta ena dagen och andra dagen är dom borta?
Varför är det så? Det är ju heelt sjukt!
Förra sommaren var helt sjuukt galen, hade jätte många goa vänner, men idag pratar vi inte!
Jag fattar verkligen inte detta!
Okej visst jag har deras nummer och msn och sånt, men inte katten pratar vi för det :S
Visst folk förändras och får nya vänner, det vet ju jag med.
Men betyder det att man skiter i de gamla?
Eller det kanske är mig det är ngt fel på? :O
Hm.. nej fattar det inte..


Kommentarer
Postat av: annonym

det är inget fel på dig!

jag saknar dig.. men det är du som inte vill!!!!!!

2009-10-26 @ 08:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0