Ja..

Jag har två saker till på hjärtat som inte har med min hjärndöda bror att göra

1) Tusen tack till min kusin Joel som fixat min blogg så den är så snygg! <3 Kolla hans bdb http://liindblaads.blogg.se :)

2) Anledningen till att jag skrev mitt förra inlägga här och inte på bdb, är för att jag vet (antar) att det bara är dem som bryr sig som mest om mig som läser min blogg, för de andra orkar inte att klicka upp en ny sida för att kolla min blogg, så mkt lättare med bdb, där även vilken idiot som helst kan kolla och komentera korkade saker, som dom igentligen inte vet ett piss om, därför är det lättare att skriva av sig här än på bdb. Så jag vill osså passa på att tacka er som kollar min blogg <3

Kommentarer
Postat av: joel

Det e både lugnt med bloggdesignen och fikan.. gör absolute inget ting alls.. och jaa jag e ju snygg bara för jag har EN snygg kusin som sitte rpå andra sidan skärmen och kollar på denna kommentar...

plus jag finns för dig :)<3

2009-11-04 @ 21:29:14
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0