thats me xD

Haha ojojoj det blev nog lite mycket i fredags, när jag vaknade kuna jag inte röra mig, gosh, var allt för bakis ;o låg i sängen tills 4 efter jag tvingadei mig mat xD sen vid 6 (tror jag) kom älsk och fick upp mig ur sängen ^^ sedan la vi oss mycket tidigt och bara mös :)<3

Sedan är jag säker på att jag var bakis idag med, har varit fett seg xD Men uppe i tid var jag och älsk, redan vid halv 9 vaknade, kollade tv, jag gjorde pannkakor, fixade mig sedan åkte vi till kusin Alexandra som fyller 21 imorn, vi firade henne idag sådär :)

Är fett trött nu, ska försöka hålla mig vaken en liten stund till så jag kan sova gott sen :) Skola imorn, sedan fika med Milan :) Kommer bli en trevlig dag :) Ahja, God natt alla ^^

PUss och KRam från SKogaby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0