är sjukling igen



*host host host* ligger och tycker synd om mig själv efter en jobbig dag.
Älsk och kusin åkte hem igår :( Gick och la mig allt för tidigt (halv8) pga migrän, och vaknade 8 imorse, tingde och väckte iza, åkte in till stan, men lilla söta iza missade bussen så fick vänta ute i kylan i all evighet *snyft* men sen vikade vi och rände runor, mycket mys <3 hon åkte hem och jag träffade min älskling <3 tvingade med honom att ränna rundor, tihi ^^ sen hem för mig, spikmatta och nu är jag här :) ont i rygg, hals & huvud  :o thats my life xD men nu ska jag ner och hänta en tablett och sedan ska jag kollla på 2½ män :D ha det så bra

Förkyldna hälsningar från Skogaby <3


Kommentarer
Postat av: Andreas <<3

Min stackars älskade. jag ska ta hand om dig utav helvete <3

2009-10-27 @ 19:40:13
Postat av: joel

Sådär jaa... nu va din nya design klar.. hoppas du gillar den ... tyvär blev det en liten bugg bara..

och den ligger faktiskt här under... ahh det e då kommentar rutan... den vill aldrig som jag vill -.- men hoppad den duger ?

2009-11-01 @ 13:25:48
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0