Slapp slapp slapp

Jaha nu sitter vi här igen, för 3e dagen. I min brors soffa och kollar på gamla goa VHSer. Vi kolalde nyss på Bumbibjörnarna, och nu Ondskan, haha fet skilnad eller vad? ^^ Idag ska kusin och älsk åka hem, tråkigt. Och igentligen skulle jag til LobbyDagen, men har inget busskort så kan inte åka in. :( Men ska nog åka till Veinge iaf och hälsa på farmor&farfar och far som är och hälsar på. Damdamdamdam, ingen av dom vet at jag har satt ring i läppen :o Så kommer antagligen att få en 3h uppläxning om hur det bara är pyromaner som har sånt. får väl ta på mig tjejkläder så det blir lindrigare, annars kommer tro att jag har börjat punda elelr något.. hm.. saknar farfar, ska bannmej dit, och är far (ulf) är där så farmor kanske inte kommer vara på mig så djävluskt. Funderar på hur jag ska klara av röksuget bara, ingen vet att jag röker där, och det är bäst så, körkortet ryker annars. Bara att bita ihop. Nähä, nu får jag göra killarna sällskap.


Pussar och kramar, från Skogaby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0