Söndag hela dagen lång

Jaha, så vart det söndag igen (y)
Jag hade en trevlig lördag igår, men som alltid, långt i från planerna, som vart skummpartyt i Laholm, med Ninni och Josse.l Men dom fick andra planer så helt plötsligt var jag ensam hemma ;) Så jag ringde hit Jakob, då vi lagade mat och drack lite, mycket trevligt :)
Tyvärr har  jag sovit sjukt dåligt i natt, vaknat flera gånger med huvudvärk, och nu vaknade jag vid 9 med dunder migrän, då jag inte ens kunde ligga ner för jag trodde mitt huvud skulle sprängas elr ngt xD Så nu sitter jag här, och inte gör ett piss :D

Men vad gör resten av folket i dag? :)


Kommentarer
Postat av: andreas

wow snyggt !

2010-09-21 @ 23:32:16
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0