Buhu

Jaha nu åkte älsk hem :( men hon har varit en fin ängel denna helgen, för att jag har ju legat sjuk, och då har hon gjort mina sysslor (a) vill är hon helt underbar ! :D woho ^^

Jaha jag är på bättringsvägen, fast det inte känns som så, men det är jag, yey me. Hoppas jag klarar av att åka till Halmstad imorn, dags för räls ju.. hm..

Ja just det, snart kommer både mor och Joel hem.. Och mor ska ha köpt glass till mig :D och joel.. ja, är joel xD

Hm.. nähä jag har faktigt inte mycket att säga idag.. va tråkigt :( men nu ska jag ta hand om mig själv ^^


<3



Eller jo! Jag vill bara kolla så att jag inte är ensam om att störa sig på människor som inte känner en, men säger till en hur man ska leva? Jag är inte ensam om det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0