Fredag igen

Åh gud vad händer med tiden? :o Hela väckan försvann i ett SWIIIISH! Osså skäms jag lite, har inte varit i skolan mer än EN dag. Suck på mig.. Jaha, igår sussade jag hos sjuklingen Jakob, mysmys :) Och i morse mötte jag min Anka på stan, tand.reg, trodde jag skulle få räls där nere  idag, men dom skulle bara fixa den där uppe. Som det kan gå. Sen efter det mådde jag inte världens bästa, vi satt på donken ett bra tag, sen lämna filmer, köpa block, till skolan, hämta skolsaker, prata med Danne och Thomas, sen lite med Kaliin med :) Sen tog vi 12 bussen hem och efter det, försvann mer tid! Vad händer igentligen med tiden? Och idag blidde ingen bio, ajaj, men jag klarar mig, blir en mysig hemma och mysa med familjen kväll^^



Sedan vill jag osså medela att min lilla Joel är totalt hopplös, för att gå på HR (?) Han kan ju ingenting om mat! -.-' SUCK! Men men han har iaf hjärtat på rätta stället :)<3


Tänka slänga upp en liten söt bild med <3
Den är ifrån höstas, när vi firade mig och alma :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0