Lördag

Tack för gårdagen allesammans! Det blev en mycket lyckad kväll! Jag hade mycket trevligt! Hur upplevde ni kvällen? ;)

Kom hem vid halv3 i natt och somnade vi 3 halv4 något, slängde mig i sängen ^^ Vaknade ändå ganska tidigt idag ändå, för att ha varit en sådan sen kväll, redan vid 10 var jag uppe, å tog med mig Joel på frukost i köket :)
Och nu har jag duschat av mig gårdagskvällen, skönt faktist :)
Dagens planer: Städa rummet + renbädda, ungarna kommer för att sedan sova här i natt, oh runt 4 kommer Ulf och Annika hit, alltså min far och hans kvinna ;) så blir det till att fika med dom här :) Sen ikväll blev det även Melodifestivalen! ^^

Men en sak bara.. JAG FATTAR DET INTE!! Hur fan tänker duu igentligen?

Jaha nej nej, nu är det dags att städa, glöm inte att ta vara på dagen <3

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag upplevde den på det sättet att jag har väldigt ont i fötterna och har kunant lugna ner mig äntligen :P

2010-02-20 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0