Melodifestivalen?

Alltså jag blev så sjukt besviken på melodifestivalen igår, det mega sög ju! Inte bra "schlager"låtar, ja okej jag vet att det inte heter schlagerfestivalen längre men det betyder väl ändå inte att dom ska ta in skit låtar som inte ens svänger? Nej fy fan :( Höll på ju att somna!! *snyft* det var bättre förr! Håller ni med mig eller är det bara jag som är besviken på detta?
Men bortsett från det, så var det trevligt :) Jakob ångrade sig och åkte hit för kvällen ^^ Osså sedan var ju älsk hemma och Joel, sedan kom även Lina och Emma. Och älsk och lite Joel på ett hörn, gjorde maten till hela gänget i Kattarpskolan, tacos blev det ^^

Och jag vill bara säga att jag har köpt mina lila byxor nu! :D Jätte snygga :)

Och idag vaknade jag innan typ alla andra, men ankan vaknade rätt så snart, så jag smet ut, utan att väcka Jakob, så smet jag och ankan ner och åt frulle :) Sen när vi var klara och skulle gå upp, mötte jag Jakob, så ner med honom så han osså skulle få mat i magen, och från ingenstans kom Joel med ^^ upp, busa, sen åkte Jakob hem, och jag somnade på ett duns xD vaknade vid 7, och nu sitter hela familjen och kollar på Blåsningen :)

Imorn blir det att vara med Moa på hennes skola hela dagen :) kan bli skojj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0