MYS

Men OMG DARIN gick vidare till finalen igår! HALLÅ! Han är inte söt längre, tandställningen är borta?!? Vad är det folket inte fattar?? Ahja, där efter kommer han inte komma långt, för han ska inte repsentera Sverige :P haha

Nej nu sitter jag, Moa, Alma, Filip och Joel i soffan och myser och kollar på Herkules <3
Mys dag idag, ska inte göra något alls, lite drygt men är det söndag så är det xD

Kan någon förklara det roliga i att supa 5/7 dagar i veckan, och göra av med alla sina pengar på sprit, och sedan inte komma ihåg något? Någon med en bra förklaring, för jag fattar det inte?



Jag har en sak att säga, min biologiska far var här igår, och det var första gången på 4 månader typ som vi sågs, och sista gången på ett bra tag med kan jag tro.. och han stannade bara i 10 min!! 10 minuter gav han sig tid att träffa sin enda dotter. Anledning, han söp dagen innan och var bakis igår. Alltså är det rätt tänkt av honom? Jag tycker inte det, jag har saknat honom, och längtat efter att få träffa honom, och förväntade mig iallafall en timma med honom, att få prata och fika och så.. men 10 minuter, sen åkte han igen.. ja jo jag blev sjukt ledsen och besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0