Nu blev det kvällen än en gång

God kväll alla rumpnissar !
Min dag har varit bra, som jag berättade innan mådde jag inte toppen i morse, men 2 värktabletter så var jag tillbaka på banan! En bra film och massor med vatten <3 Och en dusch efter det, sweet!
Alexande är hemma på besök så jag har även smitit dit och hälsat på henne och fått snacka lite gojja med ^^ long time no seen <3


Nu har vi kollat på melodifestivalen med, tyckte där var några bra, men gillade verkligen inte hon Py Beckman.
Men dom killarna Noll Deceplin gillade jag, dom var bra, inte shlager direkt ;) haha jag är väl ett av dom shlagerpökerna som dom skulle jaga bort xD haha. Jag är glad för att Anna gick vidare direkt till Globen :)
Tyvärr dampade våran tv i slutet så vi hade inget ljud :(
Men vad tycker ni om dagens melodifestivalen? :)


Anna Bergendahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0