Onsdag

Bra dag idag, jag och Ahmed har ju börjat ta tag i skolan, och det känns så sjukt skönt! Vi har fått tillbaka våran gamla kontakt, och vi ta oss genom allt! <3

Men strax efeter våran braiga morgon blev jag påhoppad, blev anklagad för falska anklager, personen ifråga gick på mig i personangrepp m.m, där sabbade denna personen min dag.

Men ändå så har jag så många udnerbara människor bakom mig, att jag inte brydde mig. Ännu bättre för mig är att jag har hela min lärakår bakom mig, som stöttar mig och hjälper mig <3

Så ändå har min dag vair bra. Men just nu har jag dunder migrän, så hade kunant berättat mer, men sängen låter med lockande ;)

Hoppas att alla andra ha haft en toppen dag? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0