Tossedag? :D

Tjohej allesammans! Tyvärr hann jag inte blogga igår, jag kollade på klockan och blev helt plötsligt stressad.. Ovanligt att det händer? xD Skulle hjälpa Fille och Joel med bakningen, dom ville göra kanelbullar (jag lovar att jag inte hade något med saken att göra, hihi) så jag hjälpte dom göra degen, sen fick dom sköta sig själva för jag skulle iväg till bussen/halmstad. Och smidiga Zara hade glömt att det "grusvägen" var täckt med snö, så det var inte det roligaste att springa där, det vill jag lova! :)


Men nu är jag hemma igen, och råkade visst väcka Ninni och Lina, oooopsan, men dom somnade om tror jag ^^ sedan skulle jag kolla om det avr lite enkelt att väcka Joel, dvs att öppna dörren och stirra på honom, men det var det inte :( och jag vågade inte väcka honom, för det har jag redan gjort en gång idag (a)

Jo jag har en filurare idag, en fråga till er, mina läsare, vad tycker ni om min blogg? Är där något kan jag förbättra? Alltså i det jag skriver. Skrivier jag för privata/tråkiga saker? Jag kanske ska ha en Dagens av något? Berätta! :D kom med tips och råd :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0