2010

Nej vad jag har varit  dålig på att blogga :( fy mig !
Men de mest spännande har väl varit nyår men även Matilda och Amelie "knidnappande" av mig :D Trodde vi skulle ha en vanlig tjejkväll, men helt plötsligt är vi och bowlar, där jag träffade Ragge :) sedan bjöd dom mig på mat, myyys <3

Men sen kom nyår!! Fett nice! Var hos Richard med Ankan, där vi hittade Dino och Jakob :D Och som vanligt blev det strulkalas, med både de ena och de andra xD Sen kom tolvslaget! Jag fick min nyårskyss, fick du? ;)
Sen bar det hem till Fredrikslägenhet, där jag Freddy och Jakob sussade, btw, tack ALLA som hjälpte mig den kvällen, såret var inte så farligt  :) Agnes skulle osså ha sovit där, men hon fastnade hos Richard, kom till Fredrik lagom tills vi skulle hem xD<3 Sen hämtade Dempa oss vid 10-11?
Sen äta duscha sova, vidare till Jakob, där jag har sovit nu i två nätter :) Mys ^^ Igår bjöd han mig på bio, AVATAR!!!!! SÅ SJUKT ÄVKLIGT BRA FIIILM! ÄLSKA!! Tihi ^^
Suttit i samtal med Danne nu osså, trevlans :) Men nu´börjar jag bli nani, ska nog duscha och sedan sussa till fiilm (:


Pussar på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0