Ny design

Woho nu har Joel http://liindblaads.blogg.se/  fixat en ny design till mig. Jag gillar den skarpt, lite fjortiss så men ändå, och bilden är över ett år gammalt (då när man var blond typ)

Det slog mig nyss att det snart är ett år sedan jag förgade håret från blond till brun/grönt tywp.. hm, japp jag saknar mitt långa blonda hår..

Så men jag är hos Joel nu, vi väntar på att Lillan ska komma hem :) Jag snodde datan blixtsnabbt ofc xD Varit på UM med, jäffla tjat på henne där -.-' men jag har fått fickorna fulla med kodiar, tummen upp på det^^  

Osså vill jag även tillägga att mina barn är mongoliider xD Dom lägger ut same shit på bdb, men tryter ner varran för att dem lägger upp det(?) helt underbart söta är dom :D Tyvärr.. växer de upp så snabbt :( Känns som igår när man bytte blöja på dem :(
(för dem som inte vet så är "mina barn" min bror Dennis ungar, ja jag är faster, men det säger vi inte för högt, känner mig så gammal, redan vid bara 17 års ålder -.-' *suck*) Moa börjar högstadiet efter sommaren, uffh.. som sagt.. man känner sig gammal xD

Nähä, nu kanske man ska vara sosial mot Joel med? Ash, 3h sömn med 3 koppar kaffe, alla vet vad detta kommer leda till senare.. en superduper mega KOFFIENKICK!!! Vi tillägnar en tyst minut till Lillan och Joel som kommer att få stå ut med detta, jag lider redan med dom.. ... ... ... Så nu har minuten gått tycker jag! :D Ash nu talar jag i nattmössan xD


Kommentarer
Postat av: joel

heheh klart vi står ut med dej ;)

2010-01-10 @ 18:41:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0