Söndag igen

Jaha så försvann helgen, men det har varit en härlig slappe helg med Joel :)
Vaknade vid 12 och ville inte somna om, så jag smet upp och gjorde amrekanska pannkakor till frukost, men när dom var klara orkade jag inte gå upp och väcka Joel, så jag försökte ringa och messa, inget svar, så jag åt själv, kom sedan upp, till en helt klarvaken och chockad Joel, han trodde jag hade försvunnit elr ngt ^^ men han skulle osså äta då ju så man fick gå ner och göra honom sällskap :) sen hämta ved elda, duscha, Joel åkte hem, sen gick tiden och jag och mami åkte till meditationen, gush vad jag har saknat den! Skönt som attan, och konstigt nog när vi var klara och skulle gå ner och fika kollade jag mig i speglen och jag var rosenröd om kinderna, och var "normal" brun i resten av fejjan, blev kalas chockad! Brukar alltid annars se ut som ett vandrande lik 0o så kan det gå.. Men sedan åkte vi hem, jag  satte mig vid datorn, och igång med LoveSongs, fram med stickningen och ta det lungt, till en början var det skönt, men sen började jag tänka, och blev depp! Kände mig så gammal (?) typ som igår, jag satt vid brasan, med stickningen och så.. så kommer syrran pch ska på fest.. man börja undra lite så över sig själv. Typ när var man själv sist och festade? Nej skit i det, jag sitter och stickar ist (?) ni förstår vad jag menar? Hm.. jahaja.. nej nu får jag fortsätta leka gamling (ska fortsätta sticka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0