Söndag/Måndag

Söndag: Dags att åka hem från Jakob, pckar ihop allt, går in till stan, köper nytt  busskort, sen doken för frulle, och i lagom tid gick jag till bussen, bortsett från att jag som vanligt kollat på fel dag, yey me, men fick tag i Marcus som hjärtligt nog kunde köra hem mig :) när jag kom hem var det direkt at hämta ved och tutta fyr i brasan, städa och sedan ringa och terra Agnes, vila, Agnes ringer igen och vi terrar varran i ett bra tag, sen kom vi på att Agnes skulle ha skola idag så då fick vi säga nattinatt ^^
Dagens ros går till Marcus som körde hem mig <3


Måndag: sover typ hela dagen, gå upp, hämta ved, elda, frukost, duscha, slappa in till halmstad/sjukhuset, apoteket där jag behövde stärkelse till naglarna, och min mamma (den ängelen som hon är) köpte nikotin tuggumin till mig, vet hur jävla mycket man bolmar nu med skolan och allt så, ja ni fattar.. det är bannemej på tiden att trappa ner/ sluta!
Så denna dagens ros går till min mamma, som kör mig vartän jag ska, och betalar allt som behövs.. och det är inte lite just nu <3


Och imorn börjar skolan, hoppas att vi börjar direkt med den nya föreställningen Sex Scener Om Sex (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0