Torsdag igen

Hm, bra början på dagen, mysig morgon och allt :) Och sen blev det klassråd.. hela mitt goda humör försvann, som vanligt? När ska min klass kunna ha klassråd utan att folk början skrika på varran? Så förba*nat trött blir man! Ahja, Examinitioni sve/dra/etik&moral, tog ca 2-3 timmar eller något, men satt med Ahmad så det var kul ^^ Sen stan med älsk där Kim bjöd på buffé, hem med Joel, sen inte göra ett piss.. Och SURPRICE jag sitter här med migrän. woohoo.

Åh just det, min lilla Moa som börjar bli en stor flicka ("/) frågade mig härrom dagen om jag inte kan komma till hennes skola och vara där en dag med henne ("D) att man blir glad som faster då! Och idag smsade hon och frågade om jag inte kunde komma redan idag! *smile* tyvärr har jag ju egen skola att sköta. Men på måndag ska jag dit och hälsa på :) mst bara ringa skolan och kolla om det är ok :)

Fy fan, blir helt depp när jag går i stan.. affärerna gör så mkt reklam för alla hjärtans dag.. JAG HATAR ALLA HJÄRTANS DAG! buhu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0