Yey

Jag har fått tillbaka min baby! :D<3 och det tog inte så farligt lång tid som jag trodde det skulle göra ^^ har rensat bort bajs bilder från honom och så, inga onödiga minnen dvs :D Åh jag är så glad :D

Och idag ska min älskling komma, hon har inget val, ingen lugn hemma kväll! ^^

Om mindre än två veckor har jag fått min tandställning, uffh.. tiden bara slinker mellan mina fingrar jag hänger inte med alltså

Nähä, mitt te är ytterst gott.. hm.. slut på ord.. ajsingbajsning..
Dock har jag en fundering.. man dömmer väl inte någon efter dess läggning? På senaste tid har jag fått möta en hel del.. angående att jag och Agnes är tsm.. vissa har bara blivit glada och sagt att det var på tiden, andra har blivit chockade men glada för ens skull, OCH så finns det dom som reagerade.. negatift (staving) alltså som i princip har slutat prata med en för att man är bisexuell.. och jag fattar verkligen inte det! Hur kan man behandla någon annan så? Nej, jag fattar verkigen inte hur man kan vara så hjärtlös.. en av dessa människor fick mig verkligen att känna mig som ett monster.. och jag är tamejfan inte någon moster (iaf inte pga min lägging)..
Så jag vill dissa dessa iq befriade och hjärtlösa människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0