Äntligen lördag

Jaa! Nu är det äntligen helt, och äntligen lördag, och jag har tid att blogga till er! :D
Jag har ju inte hunnit göra det på 2 hela dagar :( I am sorry..
Men nu är jag här! Och i torsdags hade vi öppet gen.rep. på kvällen, och vi kom fram till att där var 9 pers bara för min skull :)<3 tihi och igår var en dryg dag, men på kvällen blev det bio med älsk, Kim och Jakob, vi såg på Alice I Underlandet, och den gjorde mig lite besviken får jag säga, det var för lite.. jaa.. för en Tim Burton film :( AVATAR var fett bättre! woho :P

Nu sitter jag här och gör inte så mycket, jag funderar på om jag ska åka till 035 ikväll med älsk och kolla på melodifestivalen där, eeeeeller stanna hemma :/ jag vet inte .. Uffh! Roligast vore 035, men kan inte ta mig hem.. 0.o

Men nog talat om mig, vad ska ni hitta på för skoj i helgen? :D<3

ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0