Bloggar för lite??

Hej allesammans! Idag är det underbart vårväder ute och jag  är på toppen humör! Varit glad hela dagen WOHO!

Jag är hemma nu och bloggar, redan vid 2 tiden! Hur kommer detta sig undrar ni? Jo för att våran eftermiddagsföreställning blev inställd, vi hade ingen publik!? Helt sick?  Men vi klagar inte, skönt att vara hemma i vettig tid för en gångs skull hihi ^^  Igår hade vi kvällföreställning, som gick toppen! Helt underbart!

Men, nu är det sådär att jag var inne och kollade på min blogg, mina senaste inlägg och kom på att jag knappt bloggar! Mina senaste 10 inlägg sträcker sig två veckor tillbaka! Är det klokt? Jag känner att det är för lite bloggande från min sida och ska genast försöka att förbättra mig! :) Och som sagt, har ni någon tanke eller åsikt, var inte rädd att läga en komentar till mig då :) Jag brukar svara  (:

Men nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med min loggbok (teaterdagbok) och skriva i den, för det var allt för länge sedan jag skrev i den! OMG typ. Hoppas alla har haft en underbar dag i solen! <3

Kommentarer
Postat av: Joly

Just nu har jag frågestund i min alldeles nya blogg! Skulle vara awesome om du ville vara med. Puss! :)

2010-03-28 @ 00:50:33
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0