Bloggar från skolan

Nu kommer här dom snabbt inlägg från skolan. Just nu sitter vi och väntar på svar, om vi ska ha föreställning nu eller ej. Ytterst irreterande att inte veta, ska jag säga. Vi ska ha en kvälls föreställning ikväll med, lite drygt men vad gör man? Igår var jag och agnes på 035. Lika trevligt som vanligt, det luktade lite svin men vi överlevde. Vi fick reda på hur gammal Oskar är m.m :p Ja, vi hade väldigt som sagt. :) mys mys . Ska gynna sen, lite snabbt, sen ska jag träffa jakob lite snabbt med , men sen efter föreställningen ikväll ska jag vill honom med. Men nu fick jag veta att vi ska ha föreställning. Så måste pysa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, fin blogg! :)

rösta gärna på mej som veckasn blogg :)

kram

2010-03-24 @ 14:57:43
URL: http://ssofiaragnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0