Hej hallå

Hej hallå nu är jag äntligen tillbaka! :)
Så nu ska vi se här vad som har  hänt sedan sist.. Jo för i lördags var jag hos Agnes och firade henne med Anders "familj", det var god mat och bra sällskap, en mysig kväll :) Kollade öven på filmen Perfect Catch (staving?) Dock fick jag sussa kudde lite sent men jag över levde haha. På söndagen blev det film och mys fram till 3 då vi skulle åka :) Jag hem och resten för att bowla, tyvärr var det något som inte stämde med mig, jag hade mycket ont i halsen och var lite seg i huvet.. alltså segare än vanligt ! Inte bra! :) Tappade rösten fram mot kvällen, men hoppades på att det blulle bli bättre tills idag. Och det kan jag meddela, att det var inte allt för bra idag, kom till skolan, med lite halft skrovlig röst, men tänkte att jag klarar mig genom dagens föreställningar. Men ikke sa nikke, bara inne på andra scenen, känner jag hur min röst sviker, och hur tårarna börjar trängas fram, av besvikelse på min röst. Försöker köra på mer, in i det sista, men efter ngr mer scener, får dom byta ut mig¨.. Det var sjukt jobbigt att bli utbytt pga detta, tårarna brändes bakom ögonlocket, jag kände mig förlorad. Imorgon skall jag försöka igen! Jag är ingen som är utbytbar, hajjar ni ? Om jag så ska tappa rösten till helgen ska jag klara denna veckan, inte mer med det!
Men men
Imorgon är det tisdag, dvs min och Agnes dag <3 hör nog av mig till kvällen <3
Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0