I am sorry

Hej hallå allesammans, nu är jag tillbaka för en kort stund!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har sagt något idag, men haft dåligt med tid och batteri på mobilen, och kom nyligen hem så har precis varvat ner efter dagen.
Har inte igentligen så mkt att berätta idag, typ det kom en radioreporter till oss (teatern), han fick se lite och ställa frågor, fett pinigt att ngr började bråka, och att detta bråk  kommer sändas på radio på måndag.!. men shit happens, inte mer med det! :D
Imorn kommer jag även då vara lite sämre på att blogga, för vi har rep hela dagen (typ)  och kvällen, så vet inte hur mycket tid jag kommer att ha ? Så ännu en gång ni får ursäkta, men det är såhär nu när det närmar sig premiären.. suck typ :)
Men nu ska jag packa väskan för morgondagen och sedan sussa kudde :)
Hoppas att alla haft en toppen dag och att ni har en fortsatt trevlig kväll <3 puss och kram från Skogaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0