Nani

Ush, 6h teater kan göra en lagom sleede :/ Men nu är man hemma igen, skönt som attan, blir att sussa tidigt ikväll ^^

Huhu kommer ni ihåg hur jag bar er om att rösta om vilken ny bild jag ska ha? :) Marioteten på röstningen valde bild nummer ett, plus att flera har skrivit till mig på msn/bdb och berättat vilken bild, men även med dom rösterna är det bild ett, inget snack alltså ^^  så jag ska tjata lite på Joel så han hjälper mig att lägga upp den :)

Imorn ska älsk komma hit och suss här :D<3

men nu ska jag duscha osv.. men glöm mig inte för det ? Snälla (a) haha skojar förlåt kass zara är trött humor :)
men ha det toppen så återkommer jag imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0