Rubrik (?)

Snyft, blev ingen träning, Ahmed slutade fett mkt för sent så hann inte till gymmet innan det stängdes :(
Ännu mera snyft, är att jag sitter hemma och jag är fett fest sugen! Skulle ju följt med folket till Ida's men hade ingen skjuts/sovplats så funkade inte :(
*suck* på människan som ljuger för mig rätt upp i ansiktet och tror att jag inte fattar ngt och sedan låtsas som inget. (patetiskt?)

Just nu är det bara jag och Joel hemma, och vi har ingen dricka (mer än rött vin) och har fett tråkigt, men kanske kan lura i honom lite vin och ett spel? :D Jaaa ni man vet aldrig vad som händer i Kattarpskolan ;) hahaha

Vad hittar folket på ikväll? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0