Så var det söndag igen

Jaha och god kväll alla :)
Nu är det söndag igen och imorgon börjar allvaret, suck vad hände med helgen?

Igår tillbringades kvällen i Halmstad med älsk Kim Daniel och Jakob. Fast först bara med älsk och Kim på 035, vi kollade på melodifestivalen, och ANNA vann, fy fan vad tänker folket med? Vi kommer bli utklassade!! -.-'
Men sedan gick vi hem till Kim mötte upp Daniel, förfest och sedan blev det en krogen runda, och det vill jag lova det är svinit dyrt! Detta var första gången för mig på krogen och 60:- för en SmirnoffIce(!!), som kostar 19:- på systemet! :s ! Jag behöva inte säga så mycket med om kvällen, men en sak vill jag säga, och det är att jag är stolt över Kim och Jakob som fick ta hand om älsk och mig i natt, jag tvivlar på att det var roligt för dem ;o xD höhö tack killar iallafall <3

Idag har jag sovit hela dagen, surprice?! :D Mådde inte världens bästa, ja jag skyller mig själv ^^ Men så går det ibland, inte mer med den saken :) Imorgon börjar våra (Es08t) helvete, början på 37 förställningar! Detta på tre veckors tid. Kommer bli kul! Imorgon blir det lätt iochmed det är stureelever som ska kolla ^^ hehe

Senare i veckan kommer jag även att lägga upp en före och efter bild på mig, alltså en där jag är 110% ofixad och en annan där jag är redo för kvällen så att säga, men måste bara lägga in bilderna på datorn xD Säger bara, tänk va mycket lite smink kan göra! :)

Så nu ropar sängen, och jag önskar er alla en god kväll och hoppas att ni har haft en bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0