Söndag

Och nu är det söndag igen och man har vilat ut sig för morgon dagen, ja nu är dte så att trots att vi har studiedag ska min klass till skolan, och repa, ja vi har inte mycket tid kvar tills vi ska ha öppetgenrep. för dom dära högt uppsatta snubbarna som har beställt detta, och äve då för vänner och familj, det är på torsdag 19.00, så för alla som vill se Sex nummer om Sex är välkomna :D

Snart ska vi till meditatioen, ska bli så skönt! Inte varit där på evigheter pga vädret <3

Jo jag har bara en sista sak att säga.. och jag säger det med hjälp av dena bilden

Så allesammans, klaga inte på mitt kaffeberoende, mina 3-5 koppar kaffe om dagen gör mitt liv bättre!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0