Gissa vem? ;)

Gissa vad min klass tycker, alltså vem jag liknar av alla Mumintrollen från Mumindalen? ;) Finns några alternativ, så ni ska få gissa :D jag kommer senare publicera vem/vilka som har gissat rätt ;)

Alternativ

LillaMy               MumminMamman        MumminPappan    Snorkfröken            
Snusmumriken  
Mårran     Mumintrollet         Stinky          Hemulen

 

Ja, nu har ni många alternativ att välja mellan, hoppas att ni vågar gissa ;}
 Jag önskar er lycka till :)
 


       


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mumintrollet! Ni har båda har stora blåa ögon ,iallafall på den bilden ;) !

hahha

2010-05-02 @ 15:37:18
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: M Stensson

Haha, i såna fall är du lilla My :P

2010-05-02 @ 19:10:04
Postat av: M Stensson

Haha, i såna fall är du lilla My :P

2010-05-02 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0