God kväll

Hej och god kväll alla :)

Jag vill bara säga att min dag gick bra :) Fett dryg dag dock, en lektion, slutade halv 11 MEN var tvungen att vara kvar i skolan tills halv ett då vi skulle ha möte om denna kvällen, då teater halland var hos oss och vi skulle vara värdar. Detta mötet kändes fett onödigt för mig som då inte var med ikväll, men jag var där tills ett, så jag smet in till stan och träffade Jakob, Robin och Hampus :) Mysmys, sen blev det Laholm, Cecilias och sedan körskolan, som gick bra, jag har en bra handledare :) Och jag som då hade räknat ut att det skulle gå på ca 1500:- hade ringt pappa och fått det, men så fick jag reda på att det bara kostar 1000:-, för att jag är studerande :D så dom andra 500:- ska spras till nästa gång :)
Efter 2h påkörskolan hade jag en djävulsk huvudvärd, och frossa(?), jag frös som ett svin, men var skollhet :s weird. Men kom hem, tog en värktablett, och nu är jag här :)

Just det! Mina filmer kom idag med! Avatar OCh Tummelisa! Tyvärr var inte Tummelisa dubbad, så jag är bitter över det, mest för att sångerna är underbara i den men på engelska är allt otydligt, och det är inte för att min engeksla suger, utan för att dem sjunger så snabbt och otydligt :( MÅSTE FIXA DEN PÅ SVENSKA! (a) Men annars är det bara Trollet i parken kvar i min samlig :) tihi (a)

Men nu ska jag sussa kudde, iaf försöka :) Tihi ^^

Nattinatti gott folk, hoppas att ni haft en bra dag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0