Hej hallå där

Idag är jag verkligen trött! Vill typ bara lägga mig ner och dö xD

Jaaaa ni, igår var (som vanligt) en kort dag i skolan. Och efter skolan tröffade jag Jakob, vi hydre filmer :)
Och vid kvart över 3 fick vi börja springa, ja vi (jag) skulle vara vid HalmstadsPraktiska (?) vid halv 4 tiden xD
Och från Jakob, är det en bra bit att gå, så vi fick lite eld i baken :p
Väl framme var det dags, provsminkning. Ja för er som inte vet ska jag gå modell för Annie, på skolan. Så igår skulle vi prova sminket, och min sminken, blev sjukt tufft! jag ogillar bara lösögonfransarna xD Ni som känner mig, vet att jag och smink och sånt går inte alltid allt för bra ihop :P Men men, bara att bita ihop :P
Det mindre roliga jag fick reda på att dom dagarna jag ska gå modell, ska jag vara där klockan 5 på morgonen! xD Så Jakob har sagt att jag får sova hos honom då, tack gude gud för det, annars hade det inte gått! :) Så jag ska vara redo med mycket kaffe! ^^
Ja sen när vi väl kom tillbaka till jakob, somnade jag på soffan xD

Idag var jag visst ledig, så sov ut, till 9, sen åt vi frukost, och jag somnade om på soffan ^^ den soffan och jag alltså :P Var hemma vid 1 sedan och nu håller jag på att rensa/städa (och jag drar ut på det så mycket som det går, orkar inte) :}
Jag är ännu lite sjuk sedan förra veckan, så är ännu slut i huvudet och mår sisådär, men jag står på mina ben iaf!
Måste även mejla in skoluppgift, sista inlämningsdagen idag, annars blir jag kanske utan betyg (y)

Ja, som ni ser så går det framåt! PeppPeppPepp!

Vill bara avsluta med att säga att jag saknar min bror, och vill att han ska komma hem nu! Fast, två veckor till kanske jag klarar mig ;) haha

Hoppas att alla andra haft det så bra som det går? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0