Miss the hair

Jag är en lycklig lottad Zara :D

Jag har haft super de senaste 2 dagarna, att ha varit modell på modevisningen har varit så fantastiskt kul :D
Och den 1a ska jag vara (foto) modell för Hanna med :D Erika ville att jag skulle vara för henne, men vi har sture på stan då, så kunde inte det :( BUHU . en det går frammåt :)

Jag har även fått ut allt i håret :P så nu är det lent och rakt igen :) Dock saknar jag håret enormt redan! Funderar på att göra Affro permamentning? :O Vore AWSOME! :D


Eller? ;) haha


Dock är jag en ledsen Zara osså! Jag vann inte Trollet i parken! Det var 16 budgivare och låg på över 150:- :'( Och mitt max var 150! så.. får antagligen köpa den på engelska *stor bölar*



Bilder från modevisningen kommer inom sinom tid att läggas upp på facebook ;)


Kommentarer
Postat av: M Stensson

Långt hår till studenten är ju ett måste :P Men du passar ju som afro med måste jag säga :) ha det fint :)

2010-05-20 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0