Ville bara säga hej

Hej hallå
tänkte bara göra ett litet kort inlägg ikväll, för jag har inte haft en sådan händelserik dag idag xD
Det var skola (har nu bokat ett priva möte med min lärare för att få hjälp det jag ligger efter med)
Inga lektioner, utan var på Sp07k s föreställning, som var Väldigt bra :)
Sedan så fick jag en "akut" tid hos tandreglinen, och fick en ny stålplupp, efter som att jag då råkade svälja den förra xD

Var hemma redan vid 1 då syster hade gjort kaffe till oss :) Plugg, och sedan mys med syster och kusin, då vi kollade på NeverendingStory, en sjukt bra film <3

Imorgon ska jag på min första teorilektion, önska mig lycka till, är konstigt nog pissenervös xD haha

Men nu är jag trött och ska sussa kudde :) Så nattinatti på er gott folk <3

Kommentarer
Postat av: M Stensson

Jo men lycka till med teorilektionen imorgon då, god natt sove så gott :) <3

2010-05-03 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0