Just det !

Och Lördagskvällen var inte Okej! Festen vi var på fortsatte att vara så dryg. Fick dock träffa <3 lite. Iallafall var det tur att Elin inte heller ville vara kvar på det stället, så hon skyndade sig med jobbet, och gjorde det bra ^^ så någon gång sedan drog vi, då vi fick med oss en stackars Joker :) Idas var målet. Sedan vid 2 tiden tror jag det var, började det bli dags att dra sig, bara det att jag inte fick tag i min bror som jag skulle åka hem med, KAOS! Mamma säger att han skulle ta bussen hem, sista bussen går halv 2 ! PANIK! Mamma och dempa fick köra in för att hämta mig och under tiden var jag hos <3 då vi bestämde att <3 skulle följa med mig hem, OHNO! Micke var ju hemma! INTE OKEJ! Okej? Men men vi överlevde ^^


Sedan har inte så mycket hänt, varit på banken och sedan varit på SkoDon och köpt nya vinterskor.. Gjort en jäffla massa kort. Jag har för mycket fritid! xD

Men nu ska jag, Joel och Ninni åka in till Halmstad och shoppa lite, käka och gå på bio, mysigt som attan!
Efter det ska jag smita till <3 och sova där (a)

LyckligLyckligLycklig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0