Munfjädring?

Visst låter det läskigt med fjädring i munnen? Det tycker jag. Känns liksom obehagligt? Jag ska iallafall få det nästa månad. Och det är inte för skoj skull, utan det ska fixa mitt överbett. Får ju dock själv välja om jag här fjädring eller gummiband, skillnaden är typ att fjädringen sitter fast och går lite snabbare, och ja gummibanden får jag byta själv var dag, och det tar lite längre tid. Och då jag får tänka på det bästa för mig, då jag vet att jag inte kommer att byta gummiband var dag och jag vill att detta ska gå så fort som möjligt, så känns den läskiga fjädringen bäst. Fattar dock inte hur det funkar eller något, men det blir nog kalasbra i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0