Varva ner

Sitter på bussen hem och försöker varva ner. Känner mig så sjukt stressad. Har flängt som en idiot nu på förmiddagen. Känns det som iallafall. Mitt i andra lektionen halv sprang jag ner till stan, till tandregleringen, och sen halv sprang jag tillbaka till lektionen där jag möttes av ett tomt klassrum. Lämnade en lapp till min lärare och halv sprang vidare till fotografering för interntv. Snabbt ombyte och fix, skynda till studion där Eric (som skulle ta bilen) skulle fixa ljus, bilden blev tagen snabbt där efter, och snabbt tillbaka och byta till mina kläder. Och när jag sedan kollade klockan, blev jag glad, 30 minuter tillgodo. Det trodde jag aldrig! Men nu när jag kommer hem är det snabbt som attan att byta om till arbetsanpassade kläder och hoppa på cyklen (stavning?) och cykla dessa 4 km till jobbet. Sedan full fart där, sedan hem plugga och allt det... Men för att se det positiva, denna dagen har inte varit till spillo :)

Kommentarer
Postat av: Bella

tack så hemskt mycket för din kommentar och självklart ska jag kämpa för den jag är och likaså ska du det med Mvh Bella

2010-10-04 @ 14:41:19
URL: http://brunettenss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0