Tänkt klart?

Hej hallå, nu har jag inte bloggat på ett tag, då jag har velat att ni ska ha tänkt över mitt förra inlägg :) Och jag happas att ni ha gjort det nu ^^

Dock så har jag inget roligt at dela med mig denna natt, då klockan snart är ett på söndagsmorgon :D

Eller kanske en sak, som kan roa er, lova bara att inte skratta, för idag har jag ägnat 3h att städa i vårat badrumm, och 1h var åt att rensa det äckliga hålet som vattnet rinner ner i xD  Fy farao vad det stank! ;s Och smidig som jag är fastnade jag med handen, inte bara en gång utan flera gånger xD Så nu har jag 2 jätte fina blåmärken till min samling (y  Yey me!

Har även en ny serie jag har börjat med och blivit beroende av, GhostWhisper! Bara älskar den serien! :D<3

Trallalallala.. har jag något mer att dela med mig denna morgon/natt? .. vet inte, så nu blir det sängen och ännu ett avsnitt GhostWhisper ! JAA! :D

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0