Snart bär det av

Hallå hallå, snart åker bussen till Laholm, där jag och Joel ska byta till Halmstad :)
Eller snart och snart, bussen gå om 45 min, men jag vet hur tiden flyger iväg när man har en tid att passa, eller är det bara för mig det är så ? xD

I Halmstad ska vi tågstationen och köpa tågbiljetter till Joel som ska till Oliver i helgen, sedan ska vi in till stan, och kanske shoppa, det upptäcker vi ;) Och jag ska försöka hämta ut en kjol som jag har vunnit på tradera ;)

Men nähä, nu ska jag fixa det sista innan vi ska gå :)
Ha det så toppen så läge, och njut av det underbara vädret! <3 så hörs vi senare (;


Kommentarer
Postat av: anna

hur gör man rutorna i menyn ? tacksam för svar, :D har velat veta det så länge :(

2010-04-07 @ 18:47:52
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Isma Brown

så fine øyner

2010-04-07 @ 23:56:55
URL: http://www.ismaboss.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0