I'll pray for the best, for the right thing

                             


Hm, ja jag har väl börjat tänka lite mycket nu igen, börjat komma ihåg some stuff, och börjat fundera runt det.. Vilket resulterar i osäkerhet i mig själv, och förvirringar.. så mycket känslor som kommer upp, som jag inte vet hur jag ska hantera.. inget.. Sjukt förvirrad.. Hatar att vara efterklok, varför kan man inte vara klok när skiten händer? Då hade mitt förflutna kanske inte varit så hemskt som jag känner att de var? Ja jo, det har gjort mig till den jag är idag men ändå. (?) HATAR ATT TÄNKA.. kan man inte bara koppla väck allt? Vill inte bli kvävd i tårar av tankar.. Nej tänker inte bli det heller. UFFH hatar dessa perioder.. men lika f*n kommer de tillbaka när man igentligen är som lyckligast, och sabbar en totalt.


Run away with me? Leave the thoughts where those belongs, in the fire of the past!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0