OMG Sikken Dag xD

Bam bam titta här vem som uppdaterar sig, jo lilla jag ^^
Och nej jag tänker inte skriva om hur jag haft det på senaste, utan idag handlar om idag, som har varit en händelserik dag för lilla Zara ^^
OBS lång, dryg och helt värdelös text, jag är trött och bara blablabla typ ^^


Vaknade upp hos älsk, lika mysigt som alltid, han gick upp tidigt och jag sov vidare, mycket härligt ^^  Sen när tiden var inne gick jag upp fixade mig och bla bla, vi gick till bussen jag hoppade av på donken där jag åt en trevlig frukost med min kusin Joel, trevlans, sen var han tvungen att gå på lektion, och kom Rebecca, även vi hade trevligt, sen gick hon, Ahamad kom och vi gjorde sälle till Brunsåkerskolan, där vi håller på att spela upp forumteater för dem.. iaf där mötte vi de flesta från klassen blabla hit och dit tywp, där jag redan lite över halv 9 blev smått irreterad, men höll de värsta inom mig. Sedan var det dags att spela upp, då jag höll på att lacka isönder på en massa saker, fick klämma på Ahamads arm för att lyckas bita ihop. Runt 12 var vi klara då vi var några som vandra tillbaka till skolan tillsammans då jag fick prata av mig det värsta, vi kom fram, åt gick till engelskan, som var trevlig, men såklart irreterade jag mig på mycket, så som jag oftast gör nu för tiden (vet inte varför, PMS eller ngt kanske?) men den var snabbt över, jag gick till stan och träffade Awgneees och vi fikade och snackade skit som vanligt, trevligt, sedan gick vi till min älsk på österskans då vi tillsammans alla tre drog till 035, där jag snabbt bestämde mig för att ta nästa buss hem, och som alltid tog jag fel på tiden, jag fattar inte varför?! Alltid säger jagatt denna bussen går 16.28 från österskans då den igentligen går 16.48 eller något sånt, alltid samma damn misstag, när ska jag lära mig? Jaja jag kom iaf hem tillsist, så all koffien börja värka, stackars mamma säger jag bara, hon har fått lyssna på mitt gnabbel från halv 6 till typ nu (elva), men det var intresant allt det dära jag har böblat om, tycker jag iaf, mitt i allt fick hon reda på lite om mig (gramatik?), vet inte redigt hur hon tog det men det upptäcker jag när det väl gäller.. jaja den dagen den upptäcken xD eller vad jag ska säga ^^ Älsklingen ringde mig med så vi snackade i någon timma, mys på det :) Just det! Lite stolt är jag faktist idag med, jag har äntligen fått tummarna ur röven och ringt min kusin Emilia så på måndag ska vi fika, det tog sin tid men det blev bra! Ska bli mycket mysigt tycker jag, allt för länge sedan :( men nu så djävlar :D tihi, ja jo koffien gör mig sjukt posetiv (Y) så jag har klarat av att göra lite jobbigare saker idag med utan att jag brytt mig, jag börjar våga säga ifrån i tid, och allting inte ska komma som en stor explotion senare (Y) Jaha vad jag känner mig som en tjatkärring nu, men det var skönt att få skriva av sig lite, den som orkar läsa detta inlägget får en guldstjärna (*) hm.. men var där något mer.. kunde säga ngt om dråpet som hände i Halmstad idag, men det står snart i tidningen så vaffan liksom, I dont care typ. Hm nej nu har koffien runnit av mig, så jag fåt sussa kudde nu innan det kommer tillbaka ^^ uffh uffh..
Natti natti elelr ngt ^^

Puss och kram från Skogaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0