Söndag

Söndag igen, skola imorn.. vad hände med vårat lov? Jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort igentligen..


eller jo just det, älsk och kuz var här tills i måndags, jag och älsk hälsade på farmor och farfar där även ulf var.. så var det. 
Tisdag då var jag i halmstad och röjde med Izadora, tihi, sen åkte hon hem och älsklingen kom och jag tvingade honom att shoppa med mig :D
Onsdag, då kom älsk hem till mig och sussade ^^
Torsdag, tiden bara rann iväg, helt plötsligt kom Agnes och klockan var mycket, dags att åka till Halmstad och röja till ClubExperience maskerad, woohoo :D dock som förväntat fick jag allvarligt migrän på förfesten så älsk fick vandra hemåt med mig, en undebar promenad i månskenet <3
Fredag, då tog vi det bara lungt <3
Lördag, Halloween, hem till mig, sedan till Lars grav <3 Kunde verkligen inte hålla tårarna inne, saknar honom <3 Hem då det blev god mat, och till efterätt gjorde jag pannkakor som vi smaskade i oss sedan, älsk hade burit ner datorn så vi kollade på film samtigt jag gjorde pannkakor och vi sedan åt upp dom, när SPLASCH filmen var slut bestämde jag att vi skulle kolla på MammaMia ^^ Bliir så glad av den filmen ^^ så vi tog fram ölen och ciggen och satt där och njöt av den underbara filmen och stämmningen <3
Idag, söndag, pannkakor och film igen, sen fick vi köra älsk till bussen, eller ja, mamma fick köra, jag gjorde ännu pannkakor. Tiden sprang iväg efter det, helt plötsligt var det dags för meditationen, lika underbart som sist. OCH jag fick äntligen köpt väskan och hatten jag längtat efter :D<3
Nu, kollar jag dock på Sex And The City, ska springa in i duschen typ nu/snart och röka, sen skriker nog min kudde efter mig :)


Tack för mig denna kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0