Zaaaraaa..

Jag sitter just nu hos Ankan, så hon får slava i köket och göra pannkakor till oss andra ^^ Hon och jag ska ha en liten mysiskvällis, dock ska vi upp tidigt imorn, efter som att hon ska jobba ;o<3

Funderar på vad som händer imorn, lite sugen på at utnyttja älsklingen miin, inte helt säker påom jag vill missa ännu en meditationskväll på söndag, så ja..
Alltså på tal om min älskling.. Jag älskar verkligen honom, det är helt sjukt. Mår piss dom dagar jag inte träffar honom, eller bara får hålla om honom en stund :(<3 Och hela tiden går jag runt och oroar mig att någon idiot kanske kommer försöka ta honom ifrån mig, jag vet att dem aldrig skulle lyckas, men ändå, HAN ÄR MIN ÄLSKLINGS ANDREAS, vill inte förlora honom, och då inte bli utsatt av någon självisk idiot som kommer sabba(?) Uff.. Får ringa honom imorn och kolla läget :)<3

Btw är fete fest sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0