6 dagar + senare

Inte är det lätt alltid, tydligen har jag inte haft tid att blogga på 6 dagar.  Men det har inte hänt så mycket i mitt liv värt att berätta.
Men jag gör det ändå :)

I torsdags hade vi våran sísa föreställnning, och det  gick super! Åkte hem tog det lungt, samma på fredag, bortsett från den stunden älsk var här, och vi åkte till Lillstugan och så :)
Lördags var det upp tidigt för att duscha fixa håret, packa, äta m.m, för att vid 11 blevjag hämtade av älsk och Åsa för jag och älsk skulle ta bussen till halmstad/oskarström/kims mamma, dagen gick bra, men kvällen lite sämre, och vid 1 bad jag Marcus hämta mig, vilket han gjorde <3  Han körde mig till Jakob, och där somnade jag med en gång. Igår tog vi det lungt halva dagen, sedan åkte vi (Gunnar Caroline Jakob och jag) till Helsingborg, käkade på resturagn, vars rätter var i XL 0.o sedan vidare till bion, Avatar i 3D, och den var så sjukt bra!!! :) Efter bion körde Gunnar hem mig, och det var sängen med en gång (då var klockan runt 1)
Idag har jag inte gjort något vettigt över huvud taget, sitter i pjamas och gör inget, det är tråkigt, men kanske skönt ändå, att vila upp sig efter helgen för veckan :)
Men vad händer igentligen nu i veckan? Jag har inga planer alls.. kanske åka in till stan och köpa ny bekini men vet inte :o

Hm, ja Marcus ringde innan och frågade om jag ville med till Amelie, men jag har väldigt svårt att åka till någon utan dess inbjudan så jag tackade nej. Jag vet itne varför jag känner så, men liksom om någon vill ha hem mig, bjuden den väll mig själv? Jag är lite speciell.. Så jag kommer att stanna hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0