Ett tråkigt inlägg?

Jaha så var det fredag igen?

Jag har äntligen fått mina nya skor! Ni kommer ihåg som vita med tigrar på? ;D

Men alltså, nu sitter jga hemma en fredagskväll, och alla jag känner är ute, lite avis på dom, men dumburken är en bra vänn, ja jag sitter och kollar på talang, och det är väldigt bra :) Brukar inte gilla sånt men ikväll funkar det :)

Jag måste bekänna en sak, igår skulle jag hämta ut ett par linnebyxor på H&M osm kostade 199:- och helt plötsligt hade jag handlat för 700:- oO jag kom ju på att om jag ska ha ett par vita byxor, måste jag ha vita tröjor till? Sen kom jag på att man inte kan ha röda trosor under vita linne byxor! Så jag var tvungen att köpa vita trosor med! Sen så hlt plötsligt så jag en tunika som jag var tvungen att ha! Den var helt underbar och jag kände hur den ropade mitt namn! Så jag köpte allt detta Oo Ja, jag vågar inte helt  berätta för min mamma, får vänta tilla jag har stöd här hemma?  (a)

Nähä ta en dusch, och sedan ett glas vin?
Och bädda ner nallarna i sägen?
Hämta en bra film, och sedan gosa ned sig i detta?
Låter som min kväll, om ingen säger emot?

Hur ser din fredag ut? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0