Hej hallå :)

Jag känner mig som en duktig Zara :D

Igår stanade jag hemma, mådde inte alls bra på morgonkvisten.
Men jag mådde bättre sen, då jag städade mitt rum, det är mkt bra! :)
Sedan bakade jag en himelsk VildabärPaj, och städade i köket :)
Sedan gottade jag och Syster mig resten av dagen med Paj och Massa filmer som, Hitta Nemo, PrettyWoman och Lejonkungen 3 :D
Och på kvällen var vi ute en sväng i Skogaby, och vi tog massa fina bilder <3 som jag lägger ut senare ;)


Idag var jag i skolan, kändes som i onödan, vi var 5 från klassen och gjorde inget vettigt, men slutade tidigt, då jag gick in till stan och mötte upp Joel och Amanda, så vi gick och tog en glass på Sandy's ^^
Sen drog Amandra men då kom Jakob :D Vi gick vidare till Åhelens för att köpa hårfärg till mig, så ja, nu har jag färgat håret igen, kanske lägger in före/efter bild senare? :)
Jag har även börjat föra dagbok för att lätta på hjärtat, mycket skönt, rekomenderar dagbok för alla!

Men nu ska jag pysa, lägger in bilderna sedan :D
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0