Imorn börjar skolan

Nu är klockan runt halv 10, och jag funderar på att sussa kudde. Efter att ha tänkt så mycket, och kännt alla de känslor som jag kännt idag, blir man lite trött. Och man ska ju upp tidigt imorn med, dags att åka tillbaka till skolan, huhu, hur kommer detta gå? Har inte gjort klart något av det som ska vara klart :( FY ZARA
Kommer bli utskälld.. ahja, får skylla mig själv :)
Men en bra sak är att mamma har köpt mig nya skor :D



Jag hade två att välja mellan, dessa och ett par låga svarta, men jag har länge velat ha ett par höga så det blev dessa. trots att som låga var snyggare xD Men nu köper syrran dom svarta höhö ^^


Men nu ska jag kaske koppla ur min VHS och koppla in boxern så jag kan fortsätta kolla på 50 first dates.. hm gör det nästa gång det är reklam :)

Men nu säger jag Nattinatti och hoppas att alla får en bra skoldag imorgon ;)<3
Pussar och Kramar från Skogaby <3


Kommentarer
Postat av: Miriam KOMMENTER DA KOMMENTERER JEG TILBAKE ; ]

fin blogg :D sjekk ut min: www.miriam96daans.blogg.no <3 en kommentar hadde vært fint ; )

2010-04-12 @ 17:34:26
URL: http://miriam96daans.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0