Körkort, here I come!

Hej allesammans!

Idag har varit en lugn, skön och vacker dag. Jag har endast haft 2 lektioner, samhälle och teater. Började halv 10 och slutade vid 3 lite över :)

Jag har även skrvit in mig på Halmstadstrafikskola (y) så ikväll ska jag och mamma sätta oss ner och välja olika "paket", jag ska välja 2 som jag vet iaf, intersivkusen och stora paketet med teori och 5x10 körlektioer :) Så om allt går som planerat har jag körtkort om ca ett halvår :D


Disney
Japp, jag har kommit tillbaka till disney filmer, ja okej, jag har alltid varit en enorm dinsey nörd, men nu håller jag på fixa hem alla gamla disney klassiker, dvs Skönheten och Odjuret, Dumbo, Askungen, Tummelisa, Trollet i parken o.s.v (: Så önska l´mig lycka till, så jag får tag i dem alla (a)

Kommentarer
Postat av: M Stensson

Du verkar ju ha ganska korta skoldagar :) lycka till med körkortet :) och disney växer man aldrig ifrån :)

2010-04-14 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0